آموزش و امتحانات
1399/12/11 دوشنبه
تسویه حساب الکترونیکی
راهنمای درخواست تسویه حساب الکترونیکی از سامانه گلستان

.

به اطلاع دانشجویان ارجمند می رساند در صورت اتمام دروس مصوب رشته تحصیلی برای چگونگی درخواست تسویه حساب از طریق سامانه گلستان مراحل ذیل را دنبال کنید
(فایل مربوطه به پیوست می باشد):

 
1. تب پیشخوان خدمت
2. ارئه درخواستهای آموزشی
3. درخواست جدید
4. از باکس «نوع درخواست»، درخواست تسویه حساب را انتخاب کنید
5. قسمت درخواست اول، اگر فارغ التحصیل هستید بنویسید« فارغ التحصیل» اگر مهمان دائم هستید عبارت «مهمان دائم» را بنویسید و اگر متقاضی انصراف و یا کاردانی می باشید بنویسید کاردانی.
6. گزینه ایجاد
7. گزینه بازگشت
8. بعد تیک سبز را بزنید و درخواست  را تایید کنید
حالا برای پیگیری درخواست و اینکه ببینید کدام قسمتها درخواست شما رو تایید کردن یا نه می توانید گزارش 522 را مشاهده نمایید.
نکته اول: در صورتیکه مهمان دائم هستید ابتدا درخواست تسویه حساب الکترونیکی را بزنید و بعد با شماره 32142127 قسمت شهریه (آقای رضایی) تماس بگیرید. و اگر کتابی از کتابخانه به امانت گرفته اید باید کتاب را ابتدا تحویل دهید تا تسویه حساب شما تایید شود. سپس درخواست بازگشت مهمان دائم را هم به صورت الکترونیکی از طریق سیستم گلستان انجام دهید.
نکته دوم: در صورت تقاضای دریافت مدرک کاردانی نیز ابتدا باید درخواست تسویه الکترونیکی را انجام دهید سپس به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید


 
فايل هاي مربوطه :
راهنماي درخواست تسويه حساب الکترونيکي.pdf137.292 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ